Πέμπτη 2 Δεκεμβρίου 2010

ΦΕΥΓΕΙ ΣΑΝ ΚΥΡΙΟΣ Ο ΜΠΑΜΠΗΣ ΤΕΝΝΕΣ



 Ο Μπόζινταρ Μπάντοβιτς  νέος   Προπονητής.......         



Mπάντοβιτς και επίσημα για έξι μήνεςΗ ΠΑΕ ΑΟ Κέρκυρα ανακοίνωσε και επίσημα τη συμφωνία της με τον Μπόζινταρ Μπάντοβιτς. Ο Σερβοέλληνας τεχνικός υπέγραψε συμβόλαιο διάρκειας έξι μηνών. Νωρίτερα ο νέος προπονητής των «Φαιάκων» είχε μιλήσει στον NovaΣΠΟΡ FM 94.6 


Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΠΑΕ ΑΟ ΚΕΡΚΥΡΑ


Η ΠΑΕ ΑΟ Κέρκυρα ανακοινώνει τη συμφωνία της συνεργασίας της για έξι μήνες με τον προπονητή κ. Μπόζινταρ Μπάντοβιτς».

Τι είπε ο Μπόζινταρ Μπάντοβιτς στον NovaΣΠΟΡ FM 94.6: 


«Ήθελα λίγο χρόνο για να ξεκουραστώ μετά τον Ολυμπιακό και τώρα είμαι καλά. Έχω γνωστούς την Κέρκυρα από τη θητεία μου εκεί, είχα περάσει καλά και εύχομαι να είναι και πάλι το ίδιο». 

Για τον Μπάμπη Τεννέ είπε.....

«Έχω εργαστεί πολύ καλά με τον κ. Τεννέ. Όταν περνούν τα χρόνια δεν πρέπει να ξεχνάς το παρελθόν σου και ειδικά τα άτομα που σε έχουν βοηθήσει, όπως έκανε ο κ. Τεννές για μένα. Τα δύο χρόνια που ήμασταν μαζί είχαμε επιτυχίες και με την Κέρκυρα και με τον Ακράτητο και ο ίδιος ξέρει ότι του το αναγνωρίζω και τον ευχαριστώ πολύ γι αυτό». 

Για την Κέρκυρα είπε.....

«Σήμερα είναι η πρώτη προπόνηση με την Κέρκυρα, ενώ το Σάββατο παίζουμε με τον Πανιώνιο στη Νέα Σμύρνη. Πρέπει μέσα σε λίγες μέρες να προσπαθήσω όσο το δυνατόν περισσότερο να αλλάξω κάποια απλά πράγματα, κυρίως στον ψυχολογικό τομέα. Ακολουθούν πολλά δύσκολα ματς, αλλά προηγείται αυτό με τον Πανιώνιο. Κάθε αλλαγή προπονητή φέρνει θετικά στοιχεία. Εμένα με ενδιαφέρει περισσότερο να αποκτήσει διάρκεια η ομάδα, ασχέτως αποτελέσματος στη Νέα Σμύρνη».Για το αν ξέρει τι χρειάζεται η νέα του ομάδα ανέφερε: 

«Από τη στιγμή που έφυγα από Ολυμπιακό πριν 3 μήνες, έχω παρακολουθήσει όλες τις ομάδες, έχω γνώμη για όλες και για την Κέρκυρα. Δεν θα μιλήσω για θετικά ή αρνητικά στοιχεία, επειδή είναι άλλο να βλέπεις μια ομάδα και άλλο να την προπονείς. Θα έχω πιο καθαρή εικόνα τις προσεχείς εβδομάδες»

                                            ΑΛΛΑ ΚΑΙ Ο ΜΠΑΜΠΗΣ ΤΕΝΝΕΣ ΕΙΠΕ.........

Θεώρησα απαραίτητο να πω κάποια πράγματα πριν φύγω. Κατ’ αρχάς θα αναφερθώ στο οικονομικό. Συμφωνήσαμε με τον κ. Λιμπάντση να μην μου καταβληθεί η αποζημίωση, παρά μόνο τα δεδουλευμένα».
Στη συνέχεια, ο Αθηναίος προπονητής ανέφερε: «Η αφορμή του “διαζυγίου” μου με την ομάδα έχει να κάνει με τον κ. Λυράκη, διότι –σύμφωνα με αυτόν- εγώ δεν πίστευα στο ρόστερ. Κατά την άποψή μου η αιτία ήταν πως ήμουν εμπόδιο σε όποιες ενέργειες ή πράξεις ήθελε να κάνει. Είπα πως η ομάδα θέλει τρεις–τέσσερις παίκτες, χωρίς να με ενδιαφέρει από ποιόν και από πού θα προέρχονταν. 
Ένα χαρακτηριστικό θα σας πω. Μετά το παιχνίδι με τον Άρη, όταν πήγαμε στην Αθήνα, ο κύριος αυτός είχε πάει στα μπουζούκια με δύο-τρεις παίκτες. Πριν το παιχνίδι με τον Παναθηναϊκό, μου έλεγαν πολλοί φίλοι μου εδώ στην Κέρκυρα (και επιτρέψτε μου να σας πω ότι έχω πολλούς γνωστούς) ότι αν θα χάσουμε αυτός ο κύριος θα με διώξει. 

Ο κ. Λιμπάντσης έχει εγκλωβιστεί μαζί του, πιστεύοντας πως είναι σούπερ απαραίτητος και πουλώντας του φούμαρα και φύκια για μεταξωτές κορδέλες. Έχουμε παίξει 13 παιχνίδια, μαζί με αυτό του Κυπέλλου, και μόνο δύο ήταν στην έδρα μας. Έχουμε μαζέψει 13 πόντους, που κατά τη γνώμη μου είναι αρκετά καλή συγκομιδή. Ο κ. Λυράκης έχει καταφέρει να διώξει από κοντά του όποιον έχει άποψη και γνώση. 

Στεναχωριέμαι που φεύγω με αυτό τον τρόπο, αλλά ανήθικος δεν υπήρξα ποτέ. Θέλω να ευχαριστήσω για τη συνεργασία τον κ. Λιμπάντση, αλλά δυστυχώς έχει εγκλωβιστεί και δεν μπορούσε να κάνει διαφορετικά. Θέλω επίσης να ευχαριστήσω τους ποδοσφαιριστές της ομάδας για τη συνεργασία που είχαμε όλο αυτό τον καιρό, καθώς και τον φίλαθλο κόσμο της Κέρκυρας ο οποίος σε αυτό τον ενάμιση χρόνο με βοήθησε πολύ. Εύχομαι στην ομάδα να έχει πολλές επιτυχίες, γιατί την αγαπάω».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου